Lördag

Sitter här och dricker mitt nya favoritte, green tea orange and mandarin :) å tillsätter man sedan lite honung å mjölk så blir de mumsmumsmums ^^ jaa och ifall någon undrar så är : ^^ min favoritsmiley, eller i alla fall den jag använder lite var som helt ^^
Fick glad nyheter idag, min dator är färdigt nyinstallerad och en del filer gick till och med att rädda :)) Jeeij, far å hämtar den imorgon ^^
Bara jag är klar med min frukost blir det att masa sig iväg till stan och köpa en födelsedagspresent till mamma. Hon vet inte alls vad hon vill ha, så det kommer bli svårt ^^
.
.
Antal ^^ smileyn i detta inlägg: 5 stycken XD
.
.
Men nu ska jag göra mig klar att gå på stan,
Hade så länge! Tschüss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0