när dygnet skulle behöva ha 48 timmar

Ja det känns faktiskt lite så just nu. Det är alldeles för lite tid, okej det blir väl inte bättre av att man skjuter upp saker till sista stunden.. men jag är en sån person som skjuter upp svåra och tråkiga saker. Vilket nu har resulterat i att jag måste läsa ett danskt skådespel (jeppe på bjerget) göra textanalysuppgifter i tyska samt läsa på grammatiktent i tyska (OBS man måste få minst 3 i kursen för att få ta en fördjupad kurs i översättning). Igår kämpade jag flera timmar och läste en text som skulle vara läst till dagens lektion, jaaa och då visar det sig att jag har läst helt fel text, alltså har jag slösat flera timmar av mitt liv helt i onödan.. De va liksom nästan droppen som fick bägaren att rinna över.. Å nu skulle ja alltså behöva läsa tre saker samtidigt.. får väl sitta uppe till 1 inatt och plugga...
För att de inte ska bli ett för deppig inlägg tänker ja berätta om en dröm ja hade inatt:
Jo jag drömde nämligen att jag skulle gifta mig. Jag hade på mig brudklänning och allt, släkt och vänner var på väg till kyrkan och även jag (det konstiga var att jag gick helt själv på en gångväg lite utanför stan), sedan kom jag fram till kyrkan där jag såg min släkt å såklart brudgummen ( det var desvärre ingen jag känner, så det var bara nån helt random man med mörkt hår) och vi var överlyckliga å överkära. Sen när de var dags att börja gå in i kyrkan å gifta sig så va mannen helt plötsligt borta, å jag blev depp.. Men sen kom han genom en dörr och höll en bunt röda rosor i handen och sjöng för mej en sång om hur mycket han älskade mig. Det hela var superromantiskt och jag blev tårögd och alldeles lycklig.
Jag hann dessvärre vakna innan själva vigseln, så ja fick aldrig min drömprins XD Det roligast va ju att alla personer i drömmen e såna ja känner på riktigt, alltså min släkt å mina vänner, men han ja skulle gifta mej med har jag aldrig sett förut. hah ^^ alltså dehär e typ 3:e gången på kort tid som ja drömmer att ja ska gifta mej, undrar om de är nå tecken på nåt? Fast vigslarna blir aldrig till nåt, det i sig kan ju va ett annat tecken på ett misslyckat kärleksliv, höhö..
Nä nu ska ja gå och råplugga och kanske pimpla kaffe så ja orkar hålla ögonen öppna i 6 timmar minst..

Kommentarer
Postat av: mia

aaw jobbigt vännen! :/ hurdu din drömsprins kommer nog ska du se och min oxå någongång.. (; men än en gång om hede kaffe,säg till då du har tid!

2012-02-13 @ 17:17:21
URL: http://johannaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0