Plaskeli plask

Har idag varit på simhallen. Jag simmade 2,2 kilometer ungefär, alltså 22 varv i 50 m bassängen på 1 timme!! ^^ Det var superskönt och jag kände mig lugn och behaglig efteråt. Det enda störningsmomentet är sölkorvar som alltid skall vara ivägen. Jag vill ha en alldeles egen bana så jag får simma precis så hårt jag vill. Det tar på krafterna att stressimma förbi en massa sölkorvar som e ute och söndagssimmar på en onsdag!! Om jag nån gång blir rik ska jag köpa en alldeles egen simbassäng ^^
Efter simmandet gick jag och handlade lite smått och gott, sedan hem och laga tonfisksallad med ris *mums* samtidigt som jag diskade mitt diskberg, multitasking vet ni ;) Men nu ska ja ta och göra nå lite läxor och sen ska ja sova och förbereda mig mentalt på morgondagens skoldag + utgång ^^
Hade!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!



Vill du ha tips på hur man får håret att växa snabbare eller andra skönhets och träningstips? kika in på min blogg! Lämna gärna en kommentar efter dig, ha en bra dag :)

2012-02-08 @ 22:00:24
URL: http://carolinemalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0