Shopping på stan

Nu har jag kommit hem från stan, fick en födelsedagspresent ihopskrapad, får se sedan då om den uppskattas eller inte ^^ Köpte även några saker åt mig själv (A) :
.
Som flitig handkrämsanvändare prövar jag jämt och ständigt nya sorter. Denna råkade vara på rea, men den är förhoppninsgvis bra i alla fall ^^
.
.

.
De här klänningarna eller vad man nu skall kalla dem, var på 70 % rea och sedan hade de även på alla reaprodukter på seppälä att man fick ta 2 och betala för 1, så ja sammnlagt för dessa klänningar och nagellacket blev det 11.70, alltså ganska billigt :DD
.
Okej det här köpte jag faktiskt inte i dag, men jag har beslutat mig för att börja äta activia varje dag å se om man får en bättre magkänsla som de utlovar i reklamen ^^ Om de nu inte skulle fungera så kan man ju trösta sig med att den är god i alla fall :) Har nu ätit i lite mindre än en vecka, men tycker mej inte ännu känna någon förändring, kanske det ännu hinner komma ^^
.
Men nu skall jag ta och fördjupa mig lite i aladdin,
Puss Å kram!

Kommentarer
Postat av: Pia

Tur att ja råka si dehär, jag å for ti seppälä å hitta mig en klänning ^^ int likadan som din gröna, men nästan. den va grön å svart men me nå tigermönster typ. xD den hängd nog på samma ställe som domdär du köpt. ^^

2012-02-18 @ 15:30:11
Postat av: Lenita

men de va ju bra att ja inspirera någon :DD

2012-02-19 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0