Ska bara upp å hämta en å annan sak på vinden

Äckligt spelas nästan på reapeat idag tycker jag. Men den e så bra ^^ "Jag blev tagen på sängen baby"..  den har verkligen fastnat i min hjärna XD
.
Har varit och sjungit med kören ikväll också. På internationella kvinnodagen, alltså den 8:e mars, ska min kör hålla avslutningsallsång på ett kvinnodagsjippo. Vi ska dra två sånger och sen ska vi uppträda med en liten sång också.. liite pirrigt är det nog XD Har ju inte uppträtt med musik sedan lågis då alla blev tvingade att sjunga tillsammans på avslutningar ^^ Nå säkert går de helt bra
.
Imorron kommer min syrra hit, så jag måste hinna städa lite också före det ^^ Annars svimmar hon väl när hon kommer. Jag är faktiskt lite förvånad själv också över min röra, det är förundransvärt hur en människa kan ha det så stökigt XD Men det handlar ju om att skilja sig från mängden, och det kan man ju säga att jag gör ;) Har man lite skit i hörnen så syns de ju att de är nån som lever i lägenheten i alla fall, var det en som sa åt mig en gång i tiden ^^
Vill att det ska bli nästa fredag, så jag får åka på kryssnniiiiing! *längtar*
.
Dagens låt: Karatefylla - Byz ^^
.
.
.
.
Vissa människor kan man helt enkelt inte glömma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0