snabbbbb bloggning på G

Har bara några minuter på mig så det blir bara några rader.
Tänkte bara säga att jag är klantskallarnas klant, haha eller jaa.. all min teknik går ju sönder, tror ja har blivit smittad av en viss sofia ^^ Jag har tappat min digikamera i golvet så batteriluckan hålls inte fast längre, måste tejpa fast den.
Sen har hårddisken gått sönder på en av mina datorer (visserligen inte jag som hade sönder den, men iaf) och sen på min andra dator är ljudet sönder! Jag har en skruttig gammal stereo där jag kan spela mina gamla skruttiga cd-skivor. Och min telefon lever sitt eget liv och bestämmer sig för att ha lite ström fast den nästan just är laddad :P
Min digibox gör att bilden fryser i nån sekund när jag tittar på tv.
Jaa det var det, så som de kanske märsk är jag ingen teknikmänniska :P
Men nu måste jag dra,
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0