Söndagsmys

Idag vaknade vi ca klockan 10, sen blev det frukost och slöande vid tv:n. Jag gjorde en tyskaläxa och sedan begav vi oss ut på stan för att minishoppa lite, bl.a. ansiktsmaskerna som vi använde ikväll.. Fick en chock när det sved som tusen eldar i facet genast jag kletade in det. Men det gick nu sen över och mitt ansikte blev nog lent i alla fall :D så inte vet jag då vad som slog fel XD
när vi va på stan passade vi på att besöka Görans i Rewell Center, där jag tog en princessbakelse och syrran tog en jordgubbsbakelse *gott var det* :))
Efter Cafébesöket handlade vi lite ingredienser till kvällens middag. Vi lagade potatismos och köttbullar gjorda av älgfärs, supermums :D Som efterrätt blev det blåbärspaj med vaniljsås *mums* Det blev nästan matkoma varning ^^ :DD
Final destination 5 blev våran söndagsfilm, den var riktigt äcklig med flygande kroppsdelar och diverse kroppsvätskor överallt.. bläää ^^ Dessutom väldigt förutsägbar när man sett de fyra första. Hoppas nästan på att det var sista, konceptet känns väldigt uttjatat :P
Nu blir det bara att chilla en stund och sedan gå och lägga sig och förbereda sig mentalt för morgondagens skoldag. Medans alla andra får sportlov nu är mitt redan över, mååååh XD Nåjaaa... Det var kul så länge det varade i alla fall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0