the day before you

Jag fick många kommentarer igår, tack för det :) Om det ännu är nån som vill säga sin åsikt om vilken hårfärg jag passar bäst i är det bara att kika på mitt föregående blogginlägg och lämna en liten kommentar :)
Flest röster fick mörkröd, och typ blond fick en röst, svart fick en röst och lila fick en ^^ Så enligt mina bloggläsare ska jag alltså vara rödhårig.. Hmm.. å jag som hade funderat på rött, oh well ^^ Blir i alla fall att göra en avfärgning innan det blir tal om nån annan färg, så jag hinner ännu bestämma mig :)
.
Det har tydligen fötts en liten prinsessa imorse, Grattis Vickan och Daniel :)) Vad kul med en liten prinsessa säger jag bara :DD Undrar vad hon ska heta? Jag gissar på Magdalena, eller nåt sånt ^^
.
Idag ska jag plugga lite och sen åka till Vasa igen och sjunga lite i kören. Å så måste jag städa, om man ska få besök i helgen så ^^ Syrran brukar va lite känslig för ostädade place^^
.
Men nu ska ja nörda lite castleville och sen nörda lite plugg
Ha de bra! :)
.
Jag saknar dig mindre och mindre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0