The way you make me feel

Rubriken är också namnet på en låt av Guy Sebastian, ta och lyssna på den och på samma gång kan ni lyssna på Don't worry be happy. Två riktigt superbra låtar av denna fantastiska kille :)) Rekommenderas verkligen, Glad Pop :)
Har lite huvudvärk, så jag tänkte gå och lägga mig nu, behöver ta igen lite sömn kanske. Längtar till fredagen, ska bli urkul att åka på kryssning :))) jeeee :DD
Har inte så mycket mer att säga, men ta och don't worry be happy, så blir de nog bra! Haha jag är ju nog kanske inte rätt person att säga det, med tanke på att jag oroar mig för allt, men nåjaa, kanske det finns nån där ute som tar åt sig av budskapet ;)
Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Pia

The way you make me feel e ju egentligen en Michael Jackson-låt. ^^ Men bra e den!

2012-02-28 @ 21:53:14
Postat av: Sofia

Jei ska bli jättekul me kryssning :))

2012-02-29 @ 14:58:46
Postat av: Lenita

haha joo ja fick ju veta de igår, hade ingen aning om att de va hans låt XD nå men ja gillar Sebastians version iaf :D

2012-03-01 @ 10:31:28
URL: http://coolcat2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0