Bumpy ride

Sitter som bäst här och diggar till Mohombis låt Bumpy ride, det är helt fantastiskt hur jag aldrig blir trött på en låt. Jag kan spela samma låt om och om igen och ja lyssnar typ bara på samma låtar på spotify ^^ Alla andra pratar om att den och den låten e utspelad, men jag har inte ännu lyckats spela sönder nån låt så att jag tröttnat på den.. Lite speciell är man väl :D
Har by the way bestämt mig för att börja leva lite hälosammare. Har införskaffat en ny regel som innebär att ja inte ska köpa godis längre, enda gången jag får äta det är om nån bjuder.Men först ska ja äta upp de sista av julgodiset, haha XD SEN ska ja börja leva hälsosamt ^^ börja motionera lite mera och så.. får se hur länge ja klarar de XD Önska mej lycka till ^^
Väntar på att min tå ska läka ihop till hundra % och sen ska ja gå till simhallen, har inte varit på jättelänge, måste nog gå oftare, de e ju så kul att simma!
-
Men nu ska ja underhålla mig med min favoritserie Greys Anatomy, synd att ja snart har kollat alla avsnitt :(
.

Kommentarer
Postat av: Pia

jag kommer gärna me dej ti simhallen då du böri far! :) de va väl int nå dyrt för studerande heller, å både nyttit å rolit att simma.

2012-01-09 @ 22:16:49
Postat av: Lenita

okej ja säger till då :D å sen bara snön och isen far bort måst vi fortsätta me vår jogging oxå :) ja tror de kostar kanske 3,50 för studerande, men de blir billigare att köpa ett 10 ggr kort,då slipper man både till gymmet och till simbassängen

eller nog kanske man gör de när man bara har engångs å ja vet int riktigt ^^

2012-01-10 @ 10:08:06
Postat av: Pia

ooh, så man slipper ti gymmet också? :D suuper! där ska vi vara mycke så e vi någålunda i form ti våren, å då får vi fortsätta springa ^^

2012-01-10 @ 11:11:48
Postat av: Lenita

Jepp så vi kan gymma först å simma sen :D å så går vi till simhallen så får vi extra mycke motion ^^

2012-01-10 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0