Dagens inköp

Spenderade lite tid med Sofia idag, först gick vi till Cafeét Ett rum och kök, våra reaktioner på det stället är att det var väldigt dyrt! en sallad kostade 11-12 euro :O De hade inte så överdrivet stort utbud gällande sötsaker till kaffet heller, det som fanns var svinigt dyrt, precis som på alla andra Cafeér. Det finns bara ett ställe som inte e svindyrt, å de e Othello på brändö <3 Othello i våra hjärtan! nå här kommer några halvtaskiga bilder från vårt Cafébesök;
.
.
.
En slags prydnad som stod på bordet, den var fin men jag fick ingen bra bild, hehe ^^
.
Efter att ha spenderat tid på det nya kafeét, som by the way inte kommer bli vårat nya place, gick vi till Hesburger och fettade oss i fettig mat. Därefter trängdes vi med folk i bokhandeln, det är rea så det kryllar av folk i alla affärer. Sen gick vi in på HM där jag köpte följande saker;
.
Jag kunde inte låta bli att köpa dessa, de har inte funnits förr på HM så det ska bli intressant och testad dem :)
.
Efter att ha trängts med reagalna människor på HM gick vi vidare till Indiska där jag blev kär i dessa koppar, köpte två stycken;
.
.
.
Kunde inte motstå doften av detta ljuvliga hasselnötskaffe,så jag köpte det fast det var lite dyrt, får bara hoppas på nu att det smakar lika gott som de doftar^^
.
Det var allt för denna gång, kanske eventuellt uppdaterar senare om jag har något finurligt att komma med,
see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0