Ett litet avbrott!

Har inte haft tid att skriva nu på 2 dagar och 19 timmar :P Anledning? i lördags hade jag middag för några kompisar och sen blev det krogen. Jag kom hem sent och vaknade sent följande dag, hade helt enkelt inte ork att skriva igår. Kände mest för att ligga på soffan och dricka litervis med juice, vatten och läsk ^^ Undrar varför? haha XD ja och idag steg jag upp halv 8 för att stressläsa det sista av en text om H.C. Andersen som skulle vara läst tills idag ^^ Sen befann jag mig på universitetet från klockan 10.15 till 15:45. Först hade jag tysk grammatik, sen modern svensk prosa då vi bland annat pratade om kvinnolitteratur och sen höjdpunkten på dagen, lektionen i Författarskapsläsning! Mycket skratt blev det verkligen, vi diskuterade allt möjligt som har att göra med H.C Andersen, däribland hans sexuella läggning. Självklart kom vi hela tiden in på villospår och diskuterade bland annat om man kan skriva en text helt objektiv, eller om alla texter är subjektiva på något sätt, gällande prosatexter alltså ^^
Nu ska jag ta och äta lite tonfisksallad och koppla av med några avsnitt desperate houswives,
ha de bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0