Helgen som varit

Och då var ännu en vecka slut. Det är som att dagarna bara flyger fram och själv sitter man här och hänger inte riktigt med... I helgen har jag inte gjort så vidare värst mycket. Har varit i närpes och umgåtts med familj och sen hälsade jag också på mormor & morfar och farmor. Nu har jag just kommit tillbaka till min lägenhet. Har supertråkigt och kan inte lyssna på musik eller kolla film då jag nu tvingats ta i bruk min gamla ljudsöndriga dator. Min nya dator är på "service" och det ser mycket dystert ut att den nånsin kommer fungera igen.. yeeah... blir väl att köpa ny dator nudå.. livet är ju nog helt hopplöst just nu..
Så nu ska ja tråka ihjäl mig en stund, får se vad som händer sen då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0