Helt normal dag,eller?

Började dagen smått dramatiskt. En halvtimme före alarmet skulle ringa höll jag på att ramla ur sängen då en ambulans/brandbil eller nåt liknande åkte förbi i hög hastighet och med sirenen på xD Men jag återhämtade mej och försökte somna om, tryckte på snooze flera gånger, orkade helt enkelt inte stiga upp ur sängen :P
.
Nu sitter jag och förbereder mig själv mentalt för att gå till skolan XD efter jullovet känns det en smula tungt att gå dit, eller det heter ju inte skola, det heter universitet. Men ändå..hoppas dagens lektion blir rolig i alla fall :P
.
Sen ska ja gå en sväng in till stan och handla en kudde som mamma ville ha från indiska, och sen handla lite smågrejer som ja ska ha till  matlagningen ^^  Efter det vet ja faktiskt inte vad ja ska göra, får väl se vad det blir till ^^
.
Puss och kram !!
.
PS. Två bra låtar just nu som ni borde lyssna på ; Misery-Maroon 5, Midnight queen-Nickelback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0