I'm in love!!!!

Idag gick jag med min kära vän Alisa på stan, hon ville ha min hjälp med att handla kläder och jag måste säga att vi hittade väldigt mycket att köpa. Det var väldigt roligt att gå på stan och välja vad hon skulle prova :D Inte för att min klädsmak är den bästa men ändå ;D Lyckades själv bli förälskad i ett par blåa skor, stövletter kanske det kallas, med hög och smal klack. Jag provade till och med ena skon, ååååhhh I'm sooo in löööv!! Men dom kostar 60 euro och jag har egentligen inte så mycket extra pengar just nu, hjärtesorg </3 Kanske att ja skrapar ihop mina besparingar och går och köper dem, hmm.. dom va så underbart snygga!!
Bilder på dagens inköp, det var rea på glitter 75 %, så alla smycken nedan började sammanlagt kosta 11.40€;
.
.
.
.
Kärlek vid förstaö ögonkastet gällande halsbandet ^^. Vi hann även ta en kaffe och jag tog nån slags grej som hette vaniljaunemla och såg ut såhär;
.
Det var typ kaffe me nå glass och eventuellt grädde också, gott var det i alla fall :)
.
Avslutningsvis måste jag bara ladda upp en bild av bakdelen på trosorna jag köpte i lördags, som är ju så härliga ;D ;
.
Vem skulle kunna motstå att ha dessa trosor på sig? NIIIICE!!
.
Nu ska jag slänga ihop en köttfärssås och bjuda brorsan på mat,
Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0