Jag SKA börja blogga igen

Ja snart skall jag ta i med hårdhandskarna och börja blogga igen. Jag har varit alldeles för lat på sistone. Men nu ska ja bli olatare, idag har jag spenderat dagen med löftet "jag skall aldrig mera dricka alkohol" på mina läppar. Men hur många gånger har man inte sagt det och ändå gjort det? haha, det kan jag nog inte ens räkna. Jag tror nog de flesta lovar sig själva att aldrig mer dricka efter en lite"hårdare" utekväll, ^^ Men det går inte att hålla, för förr eller senare kommer just den DÄR festen man måste gå på, och man ska bara ta ett glas, men det blir snabbt flera. Det är mänskligt! Vi använder alkohol för att bli någon som vi vanligen inte är, för att våga vara som den person man egentligen vill vara, för att slippa problem eller dylika saker. Men alkohol är nog inte våran vän. Den bistra sanningen tyvärr XD Det är bara en tillfällig lösning, men dagen efter ångrar man sig alltid. Ångest!
.
men nu skall jag ta och lägga mig, har några föreläsningar som ja ska orka med imorron också, så godnatt världen! Förhoppningsvis börjar jag blogga ordentligt snart så ni får läsa om min otroligt spännande vardag ;) Haha ^^
Piiis Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0