Kharma is a bitch

Jag har hela vintern gått och längtat efter att se en cyklist falla med cykeln, bara för att bevisa min teori att det är omöjligt att cykla på vintern utan att halka. Så jag blev överlycklig då jag såg en cyklist falla omkull med sin cykel, han skadade sig inte utan reste sig bara upp och fortsatte cykla. jaa men vad händer då efter ca 2-3 minuter, jo jag gör ett spektakulärt 10 poängs rumpfall. Så det blev att fort ta sig upp och sen se hur många som såg det, men det var bara ett fåtal personer, tur för mig. Jag vet inte om de beror på mina skor eller om de allvarligt är så jävla halt idag, tänkte halka omkull säkert 50 gånger på en sträcka på 2 km :P
Btw tog jag mitt förnuft till fånga och köpte INTE de blåa skorna jag såg i affären i går. Sparar mina pengar istället ^^
Men nu äta lite billys pizza å sen iväg å sjunga lite!
ha de bra och va försiktiga så ni inte halkar omkull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0