klagdag

Idag är en dålig dag. Har varit enorm trött hela dagen, trots ca 6 timmars sömn känner jag mig ändå som en överkörd fiskmås. Kaffe har jag också druckit idag, till och med 2 koppar, eller muggar skulle man väl kunna kalla det. Det är inte roligt att sitta i skolan och halvsova, men vad kan man göra åt trötthet när det inte hjälper att dricka kaffe?
Jag och sofia kände oss mycket negativa idag, vi klagade på precis allt och beslöt oss för att dränka våra sorger i bakelser, här är några bilder på det;
.
.
.
.
Det satt fint med bakelse, den var verkligen god. Men vi blev ändå inte på bättre humör. Vi kom bara på ännu mera dåliga saker. Antar att man inte kan vara glad hela tiden..
Kanske uppdaterar senare,
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0