My love

Jag är fast besluten om att gå och köpa dedär blåa skorna. Jag kan inte sluta tänka på dem, såhär ser de ungefär ut;
.
Men om ja minns rätt så har de ja ska köpa lite högre skaft kanske ^^ nåja det återstår att se imorron. Måste ju först pröva båda och se om man kan gå omkring i dem utan att dö till 100 %. Längtar tills imorron, jee^^
.
Nu ska jag kolla ett avsnitt av desperate houswives, en av mina andra favoritserier, och sen krypa ner under täcket och få en god natts sömn så man orkar med morgondagens skoldag, eller universitetsdag heter det kanske med det låter en smula töntigt. Kanske morgondagens föreläsningar är det bästa man kan säga ^^
.
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0