No surprise

För den som undrar så är mina rubriker just nu antingen titlar på låtar eller helt enkelt bara random ord från musik jag lyssnar på just nu. Daughtry är min terapi, den musik som hjälper mej just nu.
Har idag suttit å läst både solo och cosmo, det är också terapi för själen. Men man blir ganska deppad av allt mode, ja har int råd att köpa klänningar och skor för 200 euro och dylikt :P men det är väl fint att titta på, dessutom är ja inget modelejon heller, köper bara det ja tycker är snyggt och det som ja int ser för fet ut i XD Just nu sitter jag och drömmer om nya partyoutfits, men plånboken tycker att ja ska handla mat istället..
här kommer lite bilder på allt möjligt, har inte orkat ladda upp nå bilder på sistone, så detta sammanfattar lite va ja ha sysslat med på sistone:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Så för att sammanfatta vad bilderna visar;
jag har bakat kola, och ätit upp allt redan ^^ Jag har köpt nya vantar och vinterskor,
jag har bakat en chokladkaka, jag har ritat på en banan, jag har druckit kaffe och gjort smoothie.
that's it I guess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0