She will be loved

Ska snart bege mig ut i snöovädret och träffa mia.
Har ägnat eftermiddagen åt att titta på desperate houswives, snacka om bra sere ;D Rekomenderar starkt till alla :) Det har en mix av humor, drama och kärlek :) Jag har även städat idag och hängt undan lite ren tvätt. Jag var faktiskt tvungen att räkna mitt berg med rena strumpor och jag kom fram till siffran 41,5, man kan ju fråga sig när jag tvättade sist egentligen XD Men nu är allt rent i alla fall och jag behöver inte tänka den tråkiga tanken att tvätta strumpor på ett bra tag ^^
.
En låt som jag aldrig tröttnar på är låten She will be loved med Maroon 5, den är så bra!
Men nu måste jag göra mig klar och gå och träffa min kompis, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0