Shoppingdag på stan ^^

Kom nyss hem från stan, alltså folk måste ju snart börja tro att ja e shoppingberoende eller nåt, dehär e tredje gången på 6 dagar som jag varit ute och shoppat, fast i och för sig köpte ja inte så mycket i onsdags, då lekte ja mest shoppingassistent ^^ Men här är bilder från dagens shoppingtur:
.
Mia tog en smörgåsgrej på Cafe de Paris ^^
.
Jag tog en kaffe latte :)
2 st för 5 euro ^^
.
kunde inte motstå dessa läckra örhängen,de var ju på rea ;)
.
Mera örhängen på rea ^^
.
Nån slags partytop 5 euro på Gina :)
.
Urgullig gul cardigan, eller va de nu heter, kunde inte motstå. Från Gina :)
.
Suddig bild, men alltså ett torrschampo, det stod i Solo att dehär sku va bra :)
.
Bra för min torra  hy, eller nåt ^^ ska pröva de ikväll så får vi se sen då om den är bra eller inte ^^
.
Tänkte att jag skulle ta och testa en  ny handkräm :)
.
'
shoppingturen avslutades med en kopp te på arnolds :)
.
.
Mias dricker te som engelsmännen, men lite mjölk i, vilket även jag gör ^^
.
Efter att suttit och myst på Arnolds så gick jag och handlade lite mat och nu sitter jag här och försöker äta spagetti medan jag skriver ^^
Det var allt för denna gång, see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0