telefonkö och annat skoj

Imorse var det otroligt svårt att komma upp ur sängen. Jag hade ställt in alarmet på 9.00 men steg inte upp förrän 10.00 och då var de första jag gjorde att ringa till studenthälsovården för att rådfråga om min tå. Men efter över 10 minuters köande med en röst som hela tiden säger; varsågod att vänta utan att avbryta samtalet du är i kö, på både finska, svenska och engelska + dålig bakgrundsmusik som låter som något från sims 1 om ni minns det spelet? Ja men då efter över 10 minuters plågande säger en röst att alla linjer och köer e fulla och att ja ska ringa senare.. man bara THANK YOUU!!!
.
Sitter och äter frukost som bäst, rostbröd med ost och gurka, mitt levebröd <3
.
Just nu sitter jag och drömmer om hasselbakad potatis, normalt :D
Och lite senare ska jag gå till ett nytt café som har öppnat här i vasa, ett rum och kök heter det ^^ Ganska lustigt namn nog ^^
.
Uppdaterar eventuellt bloggen lite senare med bilder därifrån :)
Ha de bra så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0