Trött snögubbe

Det snöar som bara den när jag masade mig iväg till universitetet idag. Det kändes oerhört trögt att gå och snön yrde i mitt ansikte. Såg bokstavligen ut som en snögubbe ^^ Nu sitter jag och fördriver lite tid, har ledigt fram till klockan 14:15 då följande lektion börjar. Kanske man borde gå och rösta? Jag läste på min valsedel att man kan förhandsrösta i presidentvalet här på mitt universitet. Eventuellt borde man göra det så man har det undan. Måste bara checka vilken nummer min kandidat har ^^ Förutom att ja känner mig som en överkörd fiskmås sitter jag och drömmer om de blåa skorna jag såg igår. Ska gå och prova dem när jag slutar idag. Sen på jag också på att det är dags att sjunga med kören ikväll igen, jee :) Ska bli kul efter uppehållet över julen :)) Att sjunga gör livet roligare och man mår bättre av det!
Men nu borde jag nog göra något mer vettigt, men har ingen ork. Kanke man borde köpa en kaffe? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0