Utan stygn

Sitter nu här och lyssnar på låten I'm a slave for U med Britney Spears, löööv it!! Kom just hem och nu e stygnen borta!!!! Nu måst ja bara sätta på kirurgisk tejp så såret säkert hålls ihop tills de e 100 % ihopläkt + fotbada varje kväll.. Snacka om jobbigt. ja e trött på fotbad.. :P Här är en bild på hur min tå såg ut när jag hade varit till hälsovårdscentralen och fått den uppskuren ^^ ;
Ett helt paket^^ Gissa om deva svårt att gå eller att ens få på sig strumpor och skor? Fick gå med foppatofflor första två dagarna:P och jag hatar foppatofflor XD jag har ingen bild på hur det såg ut första gången jag tog av bandaget, men det var så äckligt att ni säkert inte ens skulle velat se det XD
.
Nu kanske ja ska börja diska och städa lite, ska agera shoppinassistent idag, kul :D Och sen ska ja laga middag åt brorsan, måste komma på nåt lätt och enkelt att laga bara ^^
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0