You don't know a thing about me

Sitter här och lyssnar på Kelly Clarksons låt Mr. Know it all, den är bra. Dricker även av livets vatten, alltså kaffe med andra ord :P Börjar misstänka att jag håller på att bli beroende av den svarta drycken. Inte bra! tre dagar i rad har jag kokat kaffe på morgonen för att orka gå till skolan. Och jag har aldrig kokat kaffe på morronen förr,, aaah.. å nu sitter jag här med en kopp brevid mej. Kaffe är bra, men jag vill inte vara beroende, det räcker med att hålla på och kämpa mot sina andra beroenden.. :P Facebook till exempel, men jag tror ganska många känner sig beroende av det.
förutom att sitta här och fundera på kaffe lyssnar ja också på annan deppmusik, daughtry och Rascal Flatts är deppmusik, sen finns det en hel massa låtar av andra artiser som också e depp, t.e.x bittersweet med Amy Diamond.
Igår kände jag mig deppad så jag gick till affären och tröstshoppade en Cosmotidning, läste lite i den innan jag gick och lade mig igår, där stod det om färgen gult. Gult är en bra färg som man ska satsa på, man känner sig mer effektiv när man har på gult, man anstränger sig mer och folk i ens omgivning blir glada. Nu sitter jag här med min gula Cardigan på mig men jag känner mej dock inte vidare glad, så nu ska ja fortsätta dricka mitt kaffe och lyssna på mera daughtry och bara känna mej eländig!

Kommentarer
Postat av: Soffis

Ja ska shoppa en hel ny gul garderob!

2012-01-25 @ 14:55:10
Postat av: Soffis

Eller int en gul garderob...eller varför int en gul garderob OCKSÅ, men främst gula kläder alltså xD

2012-01-25 @ 14:55:47
Postat av: Lenita

nå vi får fara ut å handla lite nya gula kläder då :D

2012-01-27 @ 12:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0