att färga håret

Tänkte köra en avfärgning av mitt hår ikväll. Men man får ju nog fundera lite på vad man egentligen stoppar i håret. Det står i bruksanvisningen att det är väldigt viktigt att man bryter av korken genast, annars kan blandningen explodera?!? It's some serious shit verkligen :P Nå får ju hoppas att mitt hår inte exploderar då. Det stod att om man har färgat håret mörkt och nu vill göra en avfärgning så kommer håret bli gult/orange, det låter ju supermysigt :P Så jag kommer få gå omkring och se ut som ett freak i ca 3 veckor innan det blir att färga håret den färg som jag verkligen vill ha. Okej, jag har ju ännu inte avfärgat så jag kan ju inte med säkerhet säga att det blir ful, men jag tänker bara på hur otur jag har med allt, så det skulle inte förvåna mig om jag blir en vandrande fågelskrämma.. Läskigt, jag kanske vågar ladda upp en bild sen på hur mitt hår börjar se ut ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: hehe skönt att jag inte är ensam ;D

2012-03-05 @ 15:08:03
URL: http://skrynkel.blogg.se/
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik (Fotograf)

Glöm inte att tävla om ett armband från märket Humanity / Good Works på min blogg! :D

2012-03-05 @ 15:38:16
URL: http://penajs.spotlife.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Alla hårfärger kan explodera om man inte tar av korken :) Allt med ammoniak i, vilket det är i de flesta färger just nu.

2012-03-05 @ 19:49:37
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0