Busy busy ^^

Hade inte tid att blogga igår. Var i skolan från 10-14, sen blev det en snabbvisit till Othello med Sofia, Kaffe och wienerbröd <3 Sen fort hem och powernappa en stund. Därefter var det dags att ta sig till simhallen med Pia. Efter gym och simning var jag slutligen hemma klockan 20:30 ungefär. Då började jag tvätta lite samt äta. Lyckades också titta på ett avsnitt desperate housewives, bästa serien ever <3 och sen började jag med läxorna, haha. ungefär halv 1 på natten var jag klar att gå och lägga mig. Så gjorde jag.
Vaknade halv 9 idag och nu på morgonen har jag städat lite, tittat desperate housewives, diskat och jaa nu ska jag snart gå till skolan och va där från 12-18 :P Men sen kommer sofia hit i alla fall, vi ska ta första steget mot min nya hårfärg ^^
Men nu har jag inte tid att skriva längre, ha de bra så länge!
I've been good, I've been doing what I should

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0