Dålig på att handla

Nog när det kommer till mat i alla fall. Ikväll tog jag en sväng till affären efter gymmet/simhallen, och jag kom därifrån med äpplen, mandariner, apelsiner, vindruvor, tomater, ett paket mjölk, ett paket naturell yoghurt samt en flaska balsam XD Haha, det är ju inte direkt mat. Varenda gång jag skall handla nåt ätbart kommer jag hem med en massa frukt. Gotta love it <3 Borde kanske ha en shoppingassistent som skulle säga åt mej att jag faktiskt behöver köpa annat än frukt också. För annars måste jag gå till affären igen om jag besluter mig för att köpa "riktig" mat ^^ som t.ex. kyckling, vilket jag faktiskt inte har ätit på länge, kanske dags att handla igen imorron, eller nää det orkar jag nog inte. Kommer vara helt slut när jag kommer hem, först skola 10-18 sen kör 18-20 typ :P Jag kommer att vara en mycket död kvinna imorgon vid min återkomst.
Nu måste jag läsa 50 sidor ur HC Andersens roman, nånting, vet inte ens vad den heter :P Jag läser alltså den på datorn i PDF format, snacka om jobbigt :P
Nåjaa..
.
Don't look over your shoulder, 'cause it's just the ghost of me you'll se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0