Detta är jag, en blandning av en man och en kvinna XD "Maninna"

Eller så kanske jag är en kvinna? Det är faktiskt svårt att avgöra XD Idag räknade jag ut att det tar ungefär 1½ vecka för mej att hänga bort ren torr tvätt. Jag suger på att vika ihop kläder, jag äger inget strykjärn så alla mina kläder är skrynkliga. Min tvättkorg svämmar över och jag har lika mycket kläder(om inte mer) som ligger i en hög och skräpar på golvet i väntan på att tvättas. Men jag tvättade ju för ca 2 veckor sedan? XD Jag suger också på att hålla ordning, min lägenhet är en röra, saker överallt. Idag packade jag bort min resväska (bör nämnas att den stått framme i ca 3 veckor med saker i sig), jag bäddar typ aldrig sängen. Jag hatar att diska och mitt kök ser ut som nånting hämtat ur en skräckfilm. Mitt golv behöver dammsugas och tvättas. Nä jag kan inte fortsätta, det blir alldeles för pinsamt att bevisa hur slarvig och ohuslig jag egentligen är. (jag kan inte sy heller) ^^
Jag tycker innerligt synd om den stackaren som ska gifta sig med mig, liksom jag är en slarvig klottmaja som lämnar allt där jag går och står. Vilket oftast leder till att jag måste hoppa över massa grejer när jag ska ta mig in och ut ur lägenheten. Pinsamt värre, undrar om jag är enda, eller är jag unik?
Jag har ju några kvinnliga egenskaper också, de består av att jag tycker om att baka, läsa böcker och skvallra med mina väninnor, och jaa shopping förstås ;) Men sådär annars ligger jag helst på soffan och käkar choklad. JAG ÄR LAT!
Nu har jag klagat tillräckligt mycket på mig själv, nu skall jag borsta tänderna och lägga mig ner i sängen och sova skönhetssömn( så kanske dendär konstiga förkylningen jag har dragit på mig, släpper) :P
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Pia

hördu du e absolut int ensam, låter som du ha beskrivit mig där :D

2012-03-09 @ 08:01:57
Postat av: mia

haha hurdu du vet ju hur slarvi ja å e...

kanske det e en del av den moderna kvinnan att vara slarvig, vi har så mycket att stå i med under dagarna förr hade dom ju int så myki annat än att städa/sköta barn ... :) din drömkar kommer att gilla att städa upp efter dej! ;D

2012-03-09 @ 15:49:22
URL: http://johannaalice.blogg.se/
Postat av: Lenita

Haha jamen bra att jag inte är ensam då, men kanske vi hör till den moderna generationen :D Vi kvinnor som inte tänker i könsrollssystemet,utan bara gör vad som faller oss in ^^

2012-03-09 @ 17:10:42
URL: http://coolcat2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0