Efter en liten paus

Idag träffade jag Sofia på stan, vår mission var att handla blondering till mig, eftersom vi tyckte att det var en bra dag att försöka få mitt hår att bli ljusare. Denna förpackning valde vi:
.

Denna skulle alltså bleka håret 4-6 nyanser. Skit heller, man ser knappt att jag färgat håret, resultatet blev inte alls som på förpackningen :(( Så nu blir det att ta den extremt starka blonderingsfärgen, kanske det biter på mitt hår, om inte så tänker ja fan skita i att va blond :P

.

Vi köpte även varsin muffins på arnolds, dem tog vi hem och mumsade i oss medan den värdelösa färgen försökte bleka mitt hår;

.

piece out och choklad :))

.

.

.

.

och för att avsluta detta inlägg;

En megasuperstor jordgubbe och en normalstor kiwi!

tschüss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0