everything I wanted

Har inte skrivit på en vecka. Men har egentligen inte så mycket att säga. Mitt liv e tråkigt och de händer inte så mycket direkt. De e skola, umgås med kompisar och inte så mycket mer. Önskar att jag skulle ha ett spännande liv där en massa håller på hela tiden, där man får träffa spännande människor och helt enkelt uppleva saker.. Det känns som att man sitter fast på samma ställe, går i samma fotspår varje dag. Samma kläder, samma vanor, samma skor. Vill ha nåt nytt.. Vill ha massor med pengar så jag kan köpa nya kläder, slänga ut det gamla..
Sen skulle jag behöva sätta mig själv på diet så man vågar visa sig i bikini i sommar.. Hets.. skulle behöva träna.. men orka..
Jag vill göra så mycket, men det känns som att min personlighet drar mig tillbaka.. Jag vågar aldrig testa nåt nytt.. Kanske man borde ta och flytta till tyskland eller nåt.. det vore verkligen en utmaning
.
What if I'd never met you?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Alltså, jag hittade din profil på kamrat och efter att ha studerat den så kom jag fram till att du verkade vara intressant! Så gled jag in på din blogg (för att du inte hade varit inne på kamrat på ett tag) Och den verkar också trevlig! Det jag försöker få fram är att jag vill skriva med dig xD

2012-03-26 @ 11:50:46
Postat av: Lenita

aha, alltid kul med folk som tycker att man är intressant ^^

2012-03-29 @ 20:45:16
URL: http://coolcat2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0