ghost of me

Dagens låt: Ghost of me - Daughtry
.
Har såna sommarfeelings att de nästan inte är sant. Tog fram min rosa vårkappa idag, sen gick jag till affären och såg allmänt cool ut med min rosa kappa, min leopardiga scarf å mina nya silvriga solglasögon :))
.
Solen skiner och fåglarna kvittrar,
isen i min själ håller på att tina
glada människor och massor av skratt,
solens strålar som smeker människors kinder
Snön håller på och smälter
människorna blir gladare
känslor ligger tjocka i luften
snart, snart kan man vara lycklig igen
.
Det där var en 2 minuters dikt ^^ Har börjar intressera mig för diktning igen, det är så kul :)
Nu sitter jag och väntar på att klockan skall gå så man får ta sig ut på en motionsrunda med pia :)
Musiken flödar ur högtalarna och det känns som att jag har fågelkvitter i själen.
Och till sist
min absoluta älsklingslåt just nu: Baby Doll - Top Cats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0