I gotta know

Sitter och diggar Top Cats, måste säga att min musiksmak är väldigt bred :D Men på sista tiden har jag tydligen börjat digga rockabilly också ^^ Inte för att jag haft något emot det förut, men har upptäckt hur mycke det faktiskt svänger ^^
Jag borde egentligen nu läsa och plugga och hålla på med viktiga saker, men det är så tråkigt, sitter hellre och lyssnar till musik och sjunger med, med min för tillfället lite hesa röst XD
flum
flum
flum,flum
flum
flum
.
Okej nu har jag inget mer att skriva, känns som att det ändå bara blir flum
men här kommer några bilder:
.
In the making of Frasagröt :) (vispgröt)
.
För att gröten ska bli fluffig måste man vispa den i en miljon år
.
Rosa fluff <3
.
gjorde en egen kaffe latte :)
.
Lördagens mysmat som avnjöts tillsammans med bästaste Sofia :)
.
Supergott blev det :) rekommenderas verkligen, bara släng på lite sallad på en tallrik, stek köttfärs å lägg ovanpå, släng på lite salsa och gräddfilssås och till sist dekorera med lite tortillachips. Därefter ät och njut ;)
Nu ska ja göra nåt vettigt
Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0