I like how it feels

Igår tog jag mig en snabbtur till stan för att umgås lite med Mia :)
Vi gick runt i de få affärer som var öppna ännu efter klockan 19.00, alltså HM, Gina Tricot, Anttila och Citymarket ^^ Jag köpte ett par silvriga solglasögon och en svart kajalpenna ^^
Vi tog oss en kopp te på Hesburger, väldigt dyrt måste jag säga. Hela 1,60 euro tog dom för en liten pappersmugg med te :PP När vi satt där och smuttade på vårt te så funderade vi även på livets mysterier,men vi kom dock inte fram till något :P
Därefter tog vi oss en promenad i det vackra vasa stad ^^
.
Och nu sitter jag här klockan nästan halv 8 på morgonen, å ska snart börja gå mot skolan. Usch vad tråkigt med en 10 timmars skoldag :((
nåja, ja kanske skriver mer when I get my life back :PPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0