Lite funderingar i skolan

Sitter nu här på Universitetet(man får inte säga skola) och har en smula tråkigt. Har just haft en lektion i tysk grammatik. Vi pratade om konjunktiv 1 och 2, och man fattar nada. Det är invecklat som bara den. Kommer bli tvungen att pränta in det i huvudet och lära sig en massa meningar utantill om man skall klara tenten sen :PP
känner mej trött och vill helst gå hem och sova, men det får man inte, för nu ska man sitta här för att invänta nästa lektion som börjar klockan 14:15 :PPP
Sitter och drömmer mig bort till varmare länder, jag vill ligga på en strand med en fruktig drink i handen och bara njuta av livet. Jag vill ha sommar nu <3 På tal om sommar skulle jag behöva gå och köpa ett par solglasögon (leopardmönstrade of course) som jag kan glida omkring med på stan och se cool ut i :DD Haha
hmm, känner ett sug efter kaffe. Kanske orkar jag gå och köpa, kanske inte.
Först ska ja sitta och tänka mordiska tankar om konjunktiv 1 och 2!
Ha en fortsatt trevlig dag alla!!

Kommentarer
Postat av: Wilma Seger

Sv. Eller hur :D.

Samma här. haha :)

2012-03-12 @ 20:21:13
URL: http://swirya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0