Lördag igen, jeeij :)

Upptäckte just en ny bra låt: Drive by - Train, ta och lyssna på den om ni vill höra nåt bra :)
.
Jag vaknade ganska tidigt idag, eller tidigt och tidigt, men i alla fall tidigare än va jag hade tänkt, så då blev det att ligga å läsa en bok istället. Nu har jag bara fyra böcker kvar att läsa i modern svensk prosa kursen, börjar bli lite orolig med tiden, hur ska ja hinna läsa dem på bara 2 månader när man plussar till allt annat man måste läsa och alla hemtenter som ska fixas, alla tenter som ska skrivas.. Nåja, får väl ta mig i kragen och börja läsa bara, men den ska man ju även svara på en fråga per bok man läser, nåja,nog går det säkert bra, måste bara speeda upp lite ^^
Nu sitter jag än en gång och lyssnar på musik, surprise XD Och funderar över kvällen, de kommer lite folk hit på förfest och sen blir de krogen ;DD Jeeij, ska bli kul att få dansa och shejka loss rejält :DD
Men nu ska jag göra mig klar, skriva en handelslista och sedan gå till affären för att handla ingredienser till dagens mat, tonfisklasagne ^^
.
Ha en fortsatt trevlig dag alla :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0