Mycket att göra

Idag har det varit fullt upp. Började dagen med lite tysk fonetik, och vår lärare tror att vi tycker att det är jätteroligt att sitta och trycka in kex i munnen samtidigt som vi övar svåra tyska fraser. Han menar att det skall hjälpa vårt uttal. Vi sitter mest och fnissar för det är oerhört svårt att höra vad folk säger då de har kex i munnen XD
Andra saker jag hunnit med idag är att lära mig grunderna i Excel, gå på studiebesök till Vasabladet, snabbkolla Gina och HM efter snygga kläder, samt uppträda med kören på ett minijippo kvinnodagen till ära. Vi drog två allsånger och sedan uppträdde vi med en liten skön låt :)
och nu sitter jag och njuter av en cider och så steker jag plättar :D
Busy busy ;))
.
Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0