Resultat av min avfärgning

Igår avfärgade jag då mitt hår.Jag har aldrig gjort det tidigare så jag vet inte hur det är meningen att ett perfekt resultat ska bli, men så här såg jag ut före min avfärgning:
.
och efter att ha använt denna produkt:
.
ser mitt hår nu ut såhär:
.
Så nu har jag alltså tagit ett steg i rätt riktning mot att bli blond igen ^^ Nämnas bör att jag inte har varit blond på kanske 7 år, och jag är alltså blond originalt också ^^ Men jag har en känsla av att när min lilla blondiperiod är slut så kommer jag känna att jag vill bli rödhårig ;D





.
.
.
.
.
.
.
.








If you don't want me, then it's your loss!!

Kommentarer
Postat av: Pia

oj va stor skillnad! :O jag ha å fundera på avfärgning, men eftersom min färg nu har så jättemyki rött i sig blir håret säkert orange eler nåt..

2012-03-06 @ 10:56:57
Postat av: Anonym

Fint! För att snabbt få ett snyggt blont resultat skulle jag (om jag var du) nu efter avfärgningen beställa tid hos en frisör för att sätta i massa ljuusa slingor! :)

2012-03-06 @ 11:16:24
Postat av: Lenita

Jo det blev nog en skillnad ^^

Tack för tipset om slingor, ska fundera på det :)

2012-03-06 @ 13:43:32
URL: http://coolcat2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0