Shopping hela fredagen :)

Mamma kom till mig igår på kvällen och sov hos mig över natten, och idag har vi varit hela dagen och shoppat. Vi började med att gå omkring i centrum, shoppade bl.a. hårfärg ^^ Vi åt lunch på restaurangen Rosso, det blev räkrisotto, det var riktigt mumsigt :) Följande saker köpte jag på stan: Blå glittrig kjol, en blå tunn tröja, en rosa skjorta, en blommig tunikaliknande sak, en gul tunnare stickatröja, en orange skjorta och en blå t-tröja såndär nätliknande med blommönster ^^ Måste ta någon bild av mina inköp och ladda upp, men orkar inte göra det just nu ^^ Nämnas bör att de mesta ja köpte var på rea ^^
Efter att ha gått omkring i alla affärer i centrum, begav vi oss ut till ett loppis utanför centrum. Där köpte jag 2 böcker, 2 vaser att ha som prydnad och ett kramisspökespar :) Ni vet dedär kramisarna jag samlar på ^^ Allt detta för 4 euro endast :D
Sen blev det att gå en sväng på röda korsets loppis, men hittade inget intressant där. Därefter blev det att handla mat och lite allt möjligt på minimani.
Och nu sitter jag i Närpes hos familjen. Blir väl att vara här över helgen ^^
Känner mej lite slut efter att ha sprungit i så många affärer, men de e roligt att shopppa, men dyrt (även fast man köper på rea) ^^ XD
Nu ska ja sitta å chilla, väntar på att let's dance ska börja :DD
här kommer lite bilder från dagens kafébesök på Waynes Coffe;
.
.
.
.
.
Ha en trevlig kväll :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0