Tankar om livet

Hittade följande intressanta funderingar i en bok, jag tyckte att de var så bra att jag tänkte dela med mej av dem här, så håll till godo :)
.
- Om du skriker i åtta år, sju månader och sex dagar, har du producerat tillräckligt med ljudenergi för att värma upp en kopp kaffe. (låter inte som att det är värt det)
.
- Om du fiser oavbrutet i sex år och nio månader, har du tillräckligt med gas motsvarande energin hos en atombomb. ( Låter mer som att det skulle kunna vara värt ett försök)
.
- En grisorgasm varar i 30 minuter! ( Hur kom de på det här och varför? )
.
- Att banka huvudet mot väggen bränner ca 150 kalorier i timmen. ( Kan inte riktigt släppa det där med grisen )
.
- Människor och Delfiner är de enda som har sex för nöjes skull. ( Är det därför Flipper ler hela tiden? Och hur kommer det sig att grisar inte finns med i den här kategorin? )
.
- Folk i allmänhet är mer rädda för spindlar än de är för döden.
.
- Kroppens starkaste muskel är tungan. ( Hmmm.)
.
- Krokodiler kan inte räcka ut tungan. (Haha! Rätt åt dem! )
.
- Högerhänta sägs leva i genomsnitt nio år längre än vänsterhänta
.
- En myra kan lyfta 50 ggr sin egen vikt, de kan dra 30 ggr sin egen vikt och faller alltid på högra sidan när de blir drogade. ( Efter att ha druckit små flaskor med vad!?? Har vi skattebetalare lagt ut pengar för att ta reda på detta? )
.
- Isbjörnar är vänsterhänta. ( Vem visste!? Vem bryr sig? Hur fan har man kunnat ta reda på det, frågat dem eller? )
.
- Kattfiskar har 27 000 smaklökar. ( Vem kunde tro att det fanns så mycket gott att smaka på på havsbottnen. )
.
- En kackerlacka lever i nio dagar utan sitt huvud tills den slutligen dör av svält. ( Äckligt! Man kan ju inte undgå att fundera över vad det är för en sjuk människa som kom på det. )
.
- Bönsyrsan kan inte para sig med sitt huvud kvar på kroppen. Honan sliter helt sonika av hannens huvud när det är dags för lite skoj. ( Älskling! Jag är hemma nu. Men vad gör du ... aaargh! )
.
- En del lejon parar sig upp till 50 ggr per dag. ( Men jag vill ändå bli en gris i nästa liv, kvalitet före kvantitet )
.
- Strutsens öga är större än dess hjärna. ( Jag har träffat en del sådana människor )
.
- Sjöstjärnor har ingen hjärna ( Sådana människor har jag också träffat. )
.
- När någon irriterar dej, tänk då på att det krävs 42 muskler i ditt ansikte för att göra en bekymrad min, MEN krävs endast fyra muskler för att veckla ut din arm och ge idioten en smäll i huvudet!
.
.
.
Jag tyckte det var riktigt humor det här, och det gav upphov till många funderingar XDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0