Tråkigt

Sitter i skolan, har håltimme. Usch vad det är tråkigt. försöker underhålla mig själv genom att spela castleville, men nu är all min energi slut haha, så då måste jag hitta på något annat att göra. min nästa lektin börjar inte förrän om 1 ½ timme typ.. sååå tråkigt... Och så är jag trött.. all min energi som genomfyllde kropp och själ imorse är som bortblåst och nu känns det som att jag helst av allt vill gå hem och sova.
det enda som keeps me going är att det är kryssning imorn :)) jeeeei, vill hoppa över denhär dagen så att vi äntligen får åka iväg ^^
Nu måste jag hitta en printer som fungerar, vilket är jävligt svårt i den här skolan.. :P och sen kanske jag går och äter eller vad som helst.. Glömde min bok hemma så jag kan inte läsa. buhuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0