Välkommen till Lenitas tropiska paradis

Letar du efter en varm plats att åka till? Har du alltid drömt om att hitta ett alldeles eget litet privat ställe? Drömmer du om värme och tropiska drinkar? Du behöver inte leta längre! För nu kan jag erbjuda dig ditt alldeles egna tropiska paradis. Välkommen hem till Lenitas Paradis, där solen smeker ditt ansikte, där du inte behöver ha mera kläder än shorts och linne, eller varför inte komma iförd endast bikini eller badbyxor? Jag utlovar tropisk bakgrundsmusik och en personlig service i form av trevligt prat och hemmagjorda tropiska drinkar.
Vad väntar du på? Boka din alldeles egna plats i Lenita tropiska paradis redan idag!
Den konstanta inhomhus temperaturen ligger på 25 grader celsius!!Men vid extra starkt solsken kan temperaturen stiga ända upp till 28 grader celsius!!!
.
Obs. Vid bokning tillkommer en avgift på 5 euro.
Vänta inte längre, välkommen hem till mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha xD jag vill boka resa nu, tack!

2012-03-10 @ 11:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0