Vi kan ta vid där vi sluta förra veckan

Idag har jag lagat vispgröt, recept hittar ni på denna adress: http://www.tasteline.com/recept/Vispgrot_fran_Finland
Jag använder mej alltid av det receptet och det blir supergott :) Jag brukar minska receptet med hälften när jag bara lagar åt mig själv, de blir ändå så de räcker å blir över ^^
Andra saker jag har gjort idag är städa, sådär lite snabbt i alla fall, och varit ute på en motionsrunda me Pia, sen spenderade jag en timme i köket och diskade mitt diskberg, det är ofattbart hur snabbt disken hopar sig :( Vill ha diskmaskin (A) eller nån som kommer å diskar åt mig ;D
Efter det har jag mest suttit och latat mig, kollat in några avsnitt desperate housewives och såklart lyssnat på musik, här är några av dagens godingar:
.
- Hey soul sister - Train
- Michelangelo - Björn Skifs
- Heartache - Top Cats
- Dynamite - Taio Cruz
- Sean den förste banan - Sean Banan
- Calling - Dead By April
- September - Daughry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0