Wohoo :D

Genomled en 10 timmars skoldag med hjälp av kaffe, energidricka, kaffe och lite mera energidricka ^^ Kände mig som en energibomb där ett tag, men nu har den värsta vågen gått över så nu känner ja mej helt normal ^^ Nästan i alla fall, jag är ju aldrig 100 % normal :DD Vem orkar va det liksom?
Efter den oändligt långa skoldagen var det dags att sjunga lite med kören. Superduper skoj, älskar att sjunga, jeee :))
Nu sitter jag och chillar, mamma är här och håller på och hänger upp nya gardiner åt mej ^^ Jag skulle nog kunna göra det själv, men hon är så snäll och volonterar sig att göra de :D så why not liksom? :DD
Imorn blir det att shoppa lite, hoppas på att hitta nåt vårsnyggt som passar min budget.
.
.
29.3.2012 <3
är en speciell dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0